Varför?

För att jag vill kunna ta på mig min fina förlovningsring och underbara vigselring igen!

Jag vill inte längre lägga armarna i kors ovanpå min mage för att jag inte vet vart jag ska göra av dem, jag vill kunna ha armarna i knäet!

Jag vill kunna ha barnen nära mig i knäet!

Ingen mer "hänga-över-byxorna-buk", slippa ha långt linne under alla tröjor för att dölja den. Min dotter påpekar ofta att den sticker fram..... tycker faktiskt att det är lite roligt, har nämligen aldrig skämts för min övervikt, mest varit missnöjd själv.

Vill lära mig leva utan mina egna tjockis-skämt om mig själv. Blir svårt för de är en del av mig, vissa tycker säkert detta är förnedrande och ett sätt för mig att "plåga/aga" mig själv, men så är det inte för mig. Jag upplever det som om jag har bra självförtroende men inte självkänsla. Skulle aldrig hoppa över något i livet bara för att jag är tjock.

Vill känna mig liten när mannen kramar mig så han når runt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0