De sista sommarlovsdagarna.

Får lite lätt panik nu när dagis (18/8) och skolan (19/8) snart ska börja. Var en vända ine på Thildes nyrenoverade skola och det ser jättefint ut. Hon är själv lite nervös för det blir en ny skola nya klasskamrater och några gamla samt en ny lärare. Lite väl mycket nytt tycker jag men inget att göra något åt, fixar sig säkert men ni vet en mammas oro.................

Ska försöka vara mest hemma nu dessa återstående dagarna och hitta tillbaka till rutinerna. Ser inte fram emot höst mm. men så är det och ska vara. Har lyckats slarbva bort mitt friskis kort så får ringa och kolla upp hur jag ska göra med det (typiskt mig). Ser fram emot nästa helg emd kvartersfest (rondellfest heter det numera haha) blir super rolig, har faktiskt VÄRLDENS bästa grannar i detta kvarteret. Trevliga, glada och mysiga, roligt brukar vi ha men förra årets diskussion om en rondellhund har inte förverkligats haha någon som har en över?

Kan inte sitta här och skriva nu, vi har ju bara den lilla flickan hemma vilket innebär barnledigt i vår säng......... Kajsa: ska bara stänga fönstret först haha.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ojojoj, nu ska det rullas runt i sänghalmen :)

glöm inte städa sen.......

2010-08-15 @ 23:01:01
URL: http://beskan.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag kunde f*n inte sova pga ovädret så jag vet inte om det small ute eller i ert sovrum. Hoppas ni hade trevligt!!

2010-08-16 @ 07:56:10
URL: http://parlugglan.blogg.se/
Postat av: Lena Lantz

Rebecca: No more, never again säger jag bara. Haha men iofs så glömmer man med tiden.

Kajsa: Vi sov med dåligt, men smällandet kom sannerligen inte från vårt sovrum, fast skulle kunna va en lek tagen från "Utan trosor i tyrolen" där jägaren jagar Hilda med gevär hahaha.

2010-08-16 @ 12:07:39
URL: http://lenaprocessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0