Glasögon

Var på syntest igår..... mina ögon.....inte bra. Ok, nu vet man det iallafall. Optikern tyckte jag sökte sent, ovanligt att gå från inga glasögon till denna styrka på glasögon, har stort brytningsfel. Idag ska maken, broren och kära svägerskan hjälpa till att välja bågar. Jag gillar pilot-bågar och lite åt retro-hållet, typ som bågarna på Linda nedan.
Hon är iallafall snygg i dem (hon är iofs snygg i allt) men återstår att se vad mina nära och kära tycker. Återkommer i detta ämne!
 


Kommentarer
Postat av: Katti

Heej :-)

Vad ROLIGT att du hittat min blogg och att du gillar den. Jag skriver från hjärtat bara, så bli det som det blir. Helt galet och konstigt ibland, men de bjuder jag på..hihihi

Tyvärr minns jag inte att vi sjungit, antar man inte var nykter..hahaha



Jag jobbar på ett ftg som heter Prospector inne i Kristianstad.



Välkommen tebax, och duu....vad SNYGG du är !!

Förstått att du gått ner massor i vikt ?

GO GIRL !!



Kram

2010-09-05 @ 11:13:01
URL: http://norrlandsbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0