Sen vägning.

I och med vår ölandsresa vägde jag mig imorse istället. En dag försenad.

Dagens vikt var 98,4 en viktminskning med -0,8 kg

 en minskning med -o,4

 Mina mål:
1. Gå ner 10 % = 105 kg KLART! 30/6
2. Komma till tvåsiffrigt= 99 kg KLART! 28/7
3. Gå ner 25 % av min vikt (50 % av min övervikt)= 87 kg
4. Bli enbart "överviktig" enligt BMI (75% av övervikten)= 77 kg
5. Gå ner 40 % av min vikt= 70 kg
6. Nå normalvikt 25 BMI = 64 kg

Att byta första siffra är också mindre delmål.
Första bytet av förstasiffra till 9!

Hade 52 kg att gå ner. Total viktminskning 17,6 kg. Har nu 34,4 kg kvar av det. Har gått ner 34 % av min övervikt. 

Glad över detta då jag druckit vin varje dag och ätit pizza, godis mm. Mår sådär av det men men semester har det varit. Bilder från resan kommer imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0