Träning.......

Tänkte börja träna och väger tre ställen mot varann. Friskvårdshuset, friskis och exercise. Vilket tycker ni. Jag tittar då på pris, utbud och mängden pass. Jag har som kännt ett stort problem när det kommer till att ta sig till träning på kvällarna, barnpassning!
Vilka ställer upp, ni kan väl ha ett rullande schema...........hahaha!

Exercise har fått zumba på programmet, friskis har många pass bl.a. afrodans  och dans som är sketaroligt!

Usch, blir förvirrad.
Hjälp! Ge mig råd och berätta vart ni går.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag tränar på Friskis, tycker det är prisvärt. Har även tränat på Friskvårdshuset men jag tycker det är lite dyrt, iofs så ingår ju simningen. Men jag har faktiskt aldrig kännt mig hemma där. Vet inte varför.

2010-08-12 @ 08:27:45
URL: http://parlugglan.blogg.se/
Postat av: Lena Lantz

Känns som om det lutar ditåt. Verkar även som om där finns fler pass.

2010-08-12 @ 10:10:26
URL: http://lenaprocessen.blogg.se/
Postat av: helena

hej lena ! Gå på känslan;-), Det kvittar hur bra passen är, man måste trivas i miljön...

2010-08-12 @ 15:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0