Öland

Ja resan var trevlig, inte toppenväder hela tiden men vi gjorde det bästa av situationen. Vi badade båda heldagarna och åt ölands godaste pizza tre dagar i rad (lite jobbigt med sista och tredje pizzan). Härligt avkopplande, tack Peter, Karin, Sanna och Gustav.


Bad i poolerna på böda strand. Fryser du Karin???



Lite tid på en mysig lekplats?


Även Esther gillar leka..


Esther hittar alltid någon kant att sitta på, Sanna pratar lite med henne.


Trädgården var supermysig och inbjöd till mycket lek, här en hängmatta som var välbesökt.

Thilde och Sanna provade på sånna här bollar. Såg väldigt roligt ut.



Kommentarer
Postat av: Cissie

Hej Lena!

Vad kul att du har en blogg! Jag ramlade in på den för du hade länkat den på min kusins sida , Susanne (tinkerbellan.webblogg.se)



Hoppas allt är bra med dig o familjen.

Lycka till med viktprocessen :-)



KRAM

Cissie från gymnasiet ;-)

2010-08-06 @ 14:17:01
Postat av: Lena Lantz

Tackar! Kul att du också läser den. Jag skrev det till susanne att du och jag gått i skolan tillsammans när jag förstod att ni var kusiner. Världen är liten. Kram

2010-08-09 @ 13:45:40
URL: http://lenaprocessen.blogg.se/
Postat av: Cissie

Ja världen är verkligen liten ;-). Kul! kram

2010-08-09 @ 16:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0