Vägning!

Yeees! Glad igen! Tror att jag lagrar lite vätska emellanåt, kände mig uppjäst och spänd i magen förra veckan och nedgången var ju inte så stor då. Denna veckan känns det inte så och då var viktminskningen bättre. Idag ska jag och en granne iväg och styrketräna med en PT (personlig tränare). Kul! Här kommer resultaten.

Dagens vikt var 95,5 en viktminskning med -1,5 kg.     

 minskning med -0,4

 Mina mål:
1. Gå ner 10 % = 105 kg KLART! 30/6
2. Komma till tvåsiffrigt= 99 kg KLART! 28/7
3. Gå ner 25 % av min vikt (50 % av min övervikt)= 87 kg
4. Bli enbart "överviktig" enligt BMI (75% av övervikten)= 77 kg
5. Gå ner 40 % av min vikt= 70 kg
6. Nå normalvikt 25 BMI = 64 kg

Att byta första siffra är också mindre delmål.
Första bytet av förstasiffra till 9!

Hade 52 kg att gå ner. Total viktminskning 20,5 kg. Har nu 31,5 kg kvar att gå ner. Har gått ner 39,5 % av min övervikt.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åhhh vad roligt att det gick bra denna veckan. Fast det har det ju gjort alla veckor mer eller mindre



Kram

2010-08-25 @ 14:44:01
URL: http://parlugglan.blogg.se/
Postat av: Lena Lantz

Gött. Annika och jag skulle till vår PT idag men... tjejen dök inte upp så vi fick ta ett step pass istället. Gött, trött men nöjd. Tack för igår. Blev dyrt men det känns bra.

2010-08-25 @ 20:05:37
URL: http://lenaprocessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0