Vägning igen och igen.....

Hej.
Blir ett kort inlägg idag. Tycker förövrigt att jag bloggar dåligt och bara skriver om vikten, blä, börjar bli lite långtråkigt, kul med viktminskning men så att ni vet så gör jag en massa annat också haha.
Gick till vårdcentralen igår för jag hade så ont i halsen och hade vita beläggningar. Och ja, Halsfluss med Kåvepenin i 10 dagar som åtgärd. Nu är min mage i uppror. Varken läkaren eller apotekaren eller jag vet hur upptaget av tabletter egentligen blir i min obefintliga magsäck och tolvfingertarm. Jag vet bara att jag inte mådde så här dåligt när jag hade halsfluss i maj och även då åt Kåvepenin.
Vikt tajm.


Dagens vikt var 81,6 en viktminskning med -0,9 kg.     

  minskat med - 0,4

 Mina mål:
1. Gå ner 10 % = 105 kg KLART! 30/6
2. Komma till tvåsiffrigt= 99 kg KLART! 28/7
3. Gå ner 25 % av min vikt (mer än 50 % av min övervikt)= 87 kg 4/11
4. Bli enbart "överviktig" enligt BMI (75% av övervikten)= 77 kg
5. Gå ner 40 % av min vikt= 70 kg
6. Nå normalvikt 25 BMI = 64 kg

Att byta första siffra är också mindre delmål.
Första bytet av förstasiffra till 9! 28/7
Andra bytet av förstasiffra till 8! 6/10


Hade 52 kg att gå ner. Total viktminskning 34,4 kg. Har nu 17,6 kg kvar att gå ner. Har gått ner 66,2 % av min övervikt.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hoppas att du mår bättre nu vännen!

2010-12-10 @ 23:01:05
Postat av: Alexandra

Hej Lena!Hoppas allt är bra med er. Jag tackar så jätte mkt för det gulliga jul kortet! Så himla söta flickor du har,hälsa dom det från mej!kram

2010-12-17 @ 08:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0