Kiviksmarknad

Idag var det marknadsdag för mig och thilde. Mathias och Esther stannade hemma, tror inte Esther uppskattar allt folk och värmen.....
Där strålade vi dels samman med min Farbror Håkan med fru Annika och mina två söta kusiner Johanna och Josefin, dels med Pappsen min, styvmor Karin och styvsyster Cecilia, Det var MYCKET trevligt.

Jag inhandlade ny piasavakvast samt teflongaller till grillen.
Thilde köpte godis och åkte karuseller.

Farmor och Farfar kom ner tll marknadsplatsen där vi satt och åt de sedvanliga plättorna samt blickade ut över havet.

Efter att vi vandrat färdigt körde vi upp till "stugan" hos farmor och farfar för att käka lite grillat.
Härlig dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0