Körde på ett rådjur.

Hej!

Det har varit några dagar av tråkigheter. I  Söndags körde vi på ett rådjur med den nyare bilen. Det är så hjärtskärande att köra på ett djur. Man tar av hela känsloregistret när det händer. Rädd för att vi i bilen ska skadas. Glad för att vi inte blev skadade. Ledsen för djurets del, att bilen gick lite isönder. Orolig över vad detta nu kommer innebära i kostnad, tid utan bil m.m. Arg för att man tycker: varför vi? 

Men nu ska vi snart köra till ön ungskär där vi ska fira midsommar med våra vänner. Ska bli så roligt.

Idag är det Onsdag och det innebär vägning.

105,8 kg vilket är -1 kg på bara några dagar.

  alltså -0,4.

Blir lite bilder från midsommar nästa gång.
puss puss

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hej Lena igen;)



Vad kul att jag hittade en blogg att följa, då vet jag ju hur det går för dig;)



Trist med rådjuret, men tur i oturen kan man väl säga att ni klarade er oskadda.

Alltid trist när något djur dör dock....



OCH väldans trist med kostnader på en ny bil, fy stackars...



Jag har två bloggar jag med, en där jag bloggar öppet, men inte om detta som vi har gått igenom och en där jag i stort sett bara bloggar om just det vi gått igenom, men som sagt den är låst och man behöver bjudas in.

Jag bjuder gärna in dig men då måste jag ha din mailadress, så om du är intresserad så maila mig på [email protected] så kan du få läsa där;)



Ta hand om dig nu å BRA jobbat med vikten, du e såå duktig.



Kramkramkram//Sabina från Norrtäljesjkh.

2010-06-29 @ 12:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0