Nu var det gjort !

  Ok, har ju inte skrivit någonting så här kommer redogörelsen.

20/5 var jag på bedömning i Norrtälje och det gick bra. Invägningen var 115 kg och sen berättade sjusköterskan att det fanns en op-tid den 14/6. Jag blev helt chockad men tyckte att vi skulle köra på det datumet trots att det var så nära.

Söndagen den 13/6 var det då dags att åka kollektivt upp till Norrtälje för inläggning. Då Mathias ändå inte fick komma på besök förrän på tisdagen (dagen innan hemgång) så åkte jag själv. Operationen tog längre tid än förväntat och efteråt fick jag ligga ett tag på intensiven för att jag inte mådde så bra. Men efteråt det gick det oförskämt fort till att må bättre.

Denna operation har jag gjort i bilder beskrivet:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0