Vägning!

Hej!
Kul att så många läser min blogg trots att jag knappt skriver något här för tillfället. Idag har vi lämnat in examensarbetet....så gott!!! Helgen blir hektisk, 3 låtar ska in i huvudet tills på Söndag, jag ska opponera på ett annat stort arbete om Föräldrars upplevelser om kolik samt presentera detta arbete. Och om det nu inte var nog med det så ska jag stå och sälja (sånt jag inte vill eller kan ha mer) vid vattentornet i stan. Nästa vecka är lika galen.
Vi har haft vår oktoberfest, och vi hade galet roligt, tyvärr tog jag inga kort mm. meeeeen Rebecca, Ulrika och Kajsa har!!!! Kul att läsa att de hade så roligt samt spännande att se hur de återberättar vårt tema. Tack alla godingar!
Imorgon blir det lite restaurang, grekiskt, avkoppling kallas det! Och på Tisdag så smäller det, EXAMEN!

Förresten, jag har köpt en jacka i storlek 42, herreGUUUD, när hade jag det senast. Damen i affären trodde nog jag var knasig då jag med stora förvånade ögon kom ut ur provhytten för att fråga om jackan satt som ett korvskinn eller va snygg. Hon hävdade att den passade, trots mina skeptiska blickar om jag inte skulle haft storleken större. Och sen så visade det sig att viktnedgången varit kanon. Min kropp kan nog inte bestämma sig långsammt eller snabbare miskning!!?? Roa er med läsningen nedan! Godnatt!


Dagens vikt var 87,1 en viktminskning med -1,7 kg.     

  minskat med -0,7!

 Mina mål:
1. Gå ner 10 % = 105 kg KLART! 30/6
2. Komma till tvåsiffrigt= 99 kg KLART! 28/7
3. Gå ner 25 % av min vikt (mer än 50 % av min övervikt)= 87 kg
4. Bli enbart "överviktig" enligt BMI (75% av övervikten)= 77 kg
5. Gå ner 40 % av min vikt= 70 kg
6. Nå normalvikt 25 BMI = 64 kg

Att byta första siffra är också mindre delmål.
Första bytet av förstasiffra till 9! 28/7
Andra bytet av förstasiffra till 8! 6/10


Hade 52 kg att gå ner. Total viktminskning 28,9 kg. Har nu 23,1 kg kvar att gå ner. Har gått ner 55,6 % av min övervikt

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Helt galet ju, rasat av dig denna veckan

2010-10-29 @ 09:03:22
URL: http://beskan.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Duktiga du, härligt när det går på rätt håll. Det gör det inte här inne iaf. Har noll i karaktär just nu...

Kram

2010-10-29 @ 14:44:04
URL: http://parlugglan.blogg.se/
Postat av: Lena

Man kan inte ha karaktär alltid. Man lever bara en gång Kajsa. Allt går i cykler, ibland orkar man ta fighten.

2010-10-30 @ 22:29:27
URL: http://lenaprocessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0