Styling?

Skulle behöva lite nya kläder. Topparna nedan är snygga. Men vet ni vad, jag skulle behöva gå till en personal shopper eller style advisor för jag vet inte vad jag passar i eller ej. Jag vet att, pga min byst, passar jag inte i tröjor/toppar med liten hals/uringning. Helst V-format. Men med korta tjocka ben? Ibland läser jag att man ska ha korta tröjor och ibland att man ska undvika just korta. Byxor som slutar på vaden är inte bra för korta ben men i det hela taget känns det som en hel vetenskap med vad som passar eller inte. Iofs bryr jag mig mest om att det känns skönt och bra för mig själv men samtidigt hade det varit roligt att få lite tips. Har ni några erfarenheter ang. detta?



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tycker du har koll på läget men sen är det inte alltid lätt att följa alla råd. Jag går på min magkänsla när jag handlar.

Toppen till höger finns i min gaderob!!

2010-10-05 @ 11:15:21
URL: http://parlugglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0