Vägning!

Ja ni, nu är det supermycket att göra. Fram tom. den 13/11 är det uppbokat VARJE dag. Dock känns det lugnare efter 2/11 då jag förhoppningsvis är KLAR med studierna. Nästa Torsdag är det inlämning...sista arbetet sen bara ett oponentskap kvar, känns overkligt, men GÖTT. I helgen är det fest! Vi blir 21 st. Kul, ser fram emot att få skämma bort mina vänner lite, eller kanske ganska mycket.....hihi. Surprise!
Med vikten går det lite långsammare för tillfället (dock väger jag samma som Mathias nu!!!). 1 kg på 2 veckor, men jag tycker det känns bra, hinner inte träna så mycket men efter nästa vecka så ska jag igång igen. Tror iofs inte att viktmiskningen har så mycket med det att göra, blir ju långsammare viktminskning allt eftersom. När jag jobbar på vårdcentralen springer man endel så får väl räkna med det, det är bar det att jag älskar att träna, gärna olika former bara det är till musik.
Den 28/11 börjar repetitionerna till musikslaget!! Längtar!

Dagens vikt var 88,8 en viktminskning med -1 kg.     

  minskat med -0,4!

 Mina mål:
1. Gå ner 10 % = 105 kg KLART! 30/6
2. Komma till tvåsiffrigt= 99 kg KLART! 28/7
3. Gå ner 25 % av min vikt (mer än 50 % av min övervikt)= 87 kg
4. Bli enbart "överviktig" enligt BMI (75% av övervikten)= 77 kg
5. Gå ner 40 % av min vikt= 70 kg
6. Nå normalvikt 25 BMI = 64 kg

Att byta första siffra är också mindre delmål.
Första bytet av förstasiffra till 9! 28/7
Andra bytet av förstasiffra till 8! 6/10


Hade 52 kg att gå ner. Total viktminskning 27,2 kg. Har nu 24,8 kg kvar att gå ner. Har gått ner 52,3 % av min övervikt

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag har aldrig tråkigt hos er. Ni är sveriges skönaste familj :)

2010-10-22 @ 23:26:00
URL: http://beskan.blogg.se/
Postat av: Laila♥

ska bli kul att följa =)

2010-10-28 @ 17:30:02
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0