Vägning!

En vecka går så fort, bara springer iväg. Vägde mig i Onsdags men har inte haft tid attskriva in det. Nu börjar min vikt på en 8 ! Gött ! Funderade på att börja väga mig en gång varanan vecka istället men tror jag fortsätter med en gång i veckan ett tag till. Räknade precis ut att det tog 10 veckor att gå ner 10 kg, så snittet ligger på 1 kg / vecka. Men det är ganska genomgående att om jag tappat lite en vecka så blir det mer nästa eller tvärtom. Förra veckan var det mycket så denna veckan blev det mindre. Här kommer resultatet:

Dagens vikt var 89,8 en viktminskning med -0,6 kg.     

  i stort sett oförändrad

 Mina mål:
1. Gå ner 10 % = 105 kg KLART! 30/6
2. Komma till tvåsiffrigt= 99 kg KLART! 28/7
3. Gå ner 25 % av min vikt (mer än 50 % av min övervikt)= 87 kg
4. Bli enbart "överviktig" enligt BMI (75% av övervikten)= 77 kg
5. Gå ner 40 % av min vikt= 70 kg
6. Nå normalvikt 25 BMI = 64 kg

Att byta första siffra är också mindre delmål.
Första bytet av förstasiffra till 9! 28/7
Andra bytet av förstasiffra till 8! 6/10


Hade 52 kg att gå ner. Total viktminskning 26,2 kg. Har nu 25,8 kg kvar att gå ner. Har gått ner 50,4 % av min övervikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0