Dagrapport!

Idag fick jag hämta Esther tidigare på dagis, feber, nästan 39 grader nu ikväll. Väntade dels besök från lilla Nima med familj vilket fick ställas in, hade också planerat att åka till svärföräldrarna men hoppas kanske det blir imorgon istället, vill ju se deras nya uterum! Tittar nu på debatt (som om det inte finns roligare saker att göra), jag vet redan vad jag ska rösta på, är mer osäker på personvalet till kommunen. Lite rastlös då jag inte fått träna denna veckan, ska iallafall simma på Söndag. Men glad är jag över min lilla träff med Malin och att vår senaste gruppuppgifft blev godkänd (gött, tjejer). Nu ska jag ha kvalitetstid med min man innan Thilde ska hämtas hem!  

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åhh stackars lille Esther. Krya på dig

2010-09-18 @ 09:19:29
URL: http://parlugglan.blogg.se/
Postat av: Lena Lantz

Tack. Är detta drygt eller? Ska till lund på Måndag, då måste hon va frisk, annars får vi pussla.... Hon har samma feber idag på morgonen, 38,6.

2010-09-18 @ 09:25:21
URL: http://lenaprocessen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hoppas hon blir frisk snart, stackars lilla...

2010-09-18 @ 20:21:33
Postat av: Evy

Så synd om Esther. Hälsa Thilde.

2010-09-18 @ 22:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0