Dagrapport!

Börjat ändra vår rabatt på framsidan idag. Har gjort en liten skiss som jag tänkte följa, imorgon ska växterna inhandlas. Bl.a. rosor, rosenmandel, pion, hortensia, anemoner, riddarsporre, borstnejlika mm. I just LÖÖÖÖÖVE att köpa, plantera och se mina växter frodas! Terapi för min själ. Att sen sitta med ett glas vin i handen och njuta av blomprakten är himmelriket, livskvalitet.

Ska även hinna plugga lite i helgen, har funderat endel över vilket ämne vi ska skriva om i vår uppsats. Var inne på förlossningsdepression innan meeeeeeeeeeen, är även lite inne på "distriktssköterskors hälsa". Som vanligt är jag intresserad av allt så jag har såååå svårt att bestämma mig. Får se vart det är lättast att hitta fakta inom.

Imorgon bär det också av till simningen med Thilde, resten av familjen ska också bada, ska se hur många längder jag orkar simma.

godnatt  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0