Inhandlat och tankar.

Lite nya kläder har blivit inhandlade. Jeans och kort skinnjacka. En "knytkofta" med lite volang nertill som knappt syns och tillhörande tights. Det är ju så himla roligt att börja handla kläder igen! Stl 46 i byxor nu, hade 52 innan (herregud). Fin ska jag bli, får väl ta lite foton på det sen. Kan ju lova lite halvnaket inom en vecka.
Har funderat lite idag över hur svårt jag tycker att det är att framhålla sina goda sidor, söker nya jobb och kom på mig själv idag (i efterhand) att jag tyckte det var pinsamt att "skryta" med mig själv, fast det är väl så man ska göra? Jag vet att jag har goda sidor men tänk om andra inte tycker att det är min goda sida, hahaha! Ett grovt exempel: Jag kanske tycker jag är duktig på att rita medans någon annan tror att katten jag ritat är en gris!
Jag tänker öva på detta, att faktiskt kunna säga goda saker om mig själv.
Annat som hänt idag var att en god vän som jag haft sedan minst lekis ringde, vi pratade i 1,5 timme. Kul att du ringde Alexandra. Tänk om jag var lika duktig på att höra av mig till alla vänner som du, det är ju faktiskt alltid du som hör av dig. Vi pratade om allt mellan himmel och jord.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Oj så fina kläder;) Det är ju sååå roligt att shoppa kläder nu igen;)

Kramkram

2010-09-04 @ 08:05:13
Postat av: Alexandra

Ja det va verkligen kul att prata med dej,fast det va så himla längesen vi pratade med varann så kändes det inte så!Har saknat dej...

2010-09-04 @ 08:06:19
Postat av: Lena Lantz

Sabina: Javisst är det roligt, kan inte skriva i din blogg eftersom jag inte har något google konto eller va det va, men det ser ut att gå bra.

Alexandra: Kram på dig. Visst är det konstigt att det känns som igår fastän det va så längesen. Sorry, men kom aldrig till Bromölla idag (började dricka lite öl här hemma istället) så mamma fick köra hit och hämta växterna hihi.

2010-09-04 @ 22:08:55
URL: http://lenaprocessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0