På kommando!!!!

Hörrni! Igår va det utgång! En kompis från tiden jag jobbade på Cypern hörde av sig (Malin) alltså det är nästan 10 år sedan jag träffade henne. ag belv så glad att jag ställde in allt och tog en kväll på stan med henne. Vi va på Kristianstad Restaurang & Pub först, åt gott och delade en vinare, min gamla arbetsplats och det har blivit så fint där. Därefter drog vi till Bånken (som det heter nu), trots en låg medelålder så dansade vi och hade roligt. En kväll med många minnen och mycket "ta igen tid" om vad vi hittat på. Och Malin har gjort en hel del, jobbat i diverse olika länder samt att hon var delaktig i att starta upp fjällnäs hotell som spamanager, hotellet var dessutom med i New york times. Ja ni, en härlig nostalgisk kväll, känns som om tiden hade stått stilla och att det inte alls var längesedan vi träffades sist. Vi pratade som om det var förra veckan. Tack Malin!

Sen till något helt annat.
Jag är ju då rätt bra på att sätta andra i arbete för att få det jag vill gjort....!! := Nu håller jag ju på med rabatten på framsidan samt att jag har klätterrosor lite överallt (för att få höjd och aningen insyns skydd i trädgården). Så här är ett hopplock av män som hjälper till att böja ett armeringsnät som rosorna ska klättra i. Jag bjuder även på en rump-bild, tycker det är lite roligt faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Är nåt av de husen man ser ert?

2010-09-16 @ 13:06:59
Postat av: Lena Lantz

Ja, det med teglet. Det är faktiskt exakt samma hus men grannen har puts och vi har blandat mest tegel och lite trä.

2010-09-16 @ 14:45:09
URL: http://lenaprocessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0