Vägning!

Gjorde vägningen i Onsdags men har helt enkelt inte hunnit skriva in det. Fortsätter att sköta min veckoträning med spinning och simning. Imorgon ska jag till Renhud för att göra en ny sorts ansiktsbehandling som ska vara super bra, kostar egentligen 1095 kr :o men har den nedsatt till 395 yieha! Känns välbehövligt att få ligga där och slappa ett tag. Sen ska jag vara uppstramad och få lyster i ansiktet, haha som om jag stått i en vindtunnel, nej jag skämtar. Här kommer veckans BÄSTA, min viktnedgång var kanon!

Dagens vikt var 90,4 en viktminskning med -1,5 kg.     

  minskat med -0,8

 Mina mål:
1. Gå ner 10 % = 105 kg KLART! 30/6
2. Komma till tvåsiffrigt= 99 kg KLART! 28/7
3. Gå ner 25 % av min vikt (50 % av min övervikt)= 87 kg
4. Bli enbart "överviktig" enligt BMI (75% av övervikten)= 77 kg
5. Gå ner 40 % av min vikt= 70 kg
6. Nå normalvikt 25 BMI = 64 kg

Att byta första siffra är också mindre delmål.
Första bytet av förstasiffra till 9!

Hade 52 kg att gå ner. Total viktminskning 25,6 kg. Har nu 26,4 kg kvar att gå ner. Har gått ner 49 % av min övervikt.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gud vad du går ner! skit duktig e du! puss puss...

2010-10-02 @ 16:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0