Vägning!

Då var det dags för vägning. Vägde mig igår men hann inte skriva in det i bloggen. Igår var jag och Grannen Kajsa på sinning igen. Gött det är att komma igång, som jag har längtat efter det. Däremot blir jag ofta väldigt yr efteråt, förmodligen för jag inte har så mycket energi att ta av men försöker att äta lite nötter och banan ganska snart efter träning. Nu ska jag bara komma igång med lite styrketräning också.

Dagens vikt var 93,5 en viktminskning med -0,8 kg.     

 minskning med -0,4

 Mina mål:
1. Gå ner 10 % = 105 kg KLART! 30/6
2. Komma till tvåsiffrigt= 99 kg KLART! 28/7
3. Gå ner 25 % av min vikt (50 % av min övervikt)= 87 kg
4. Bli enbart "överviktig" enligt BMI (75% av övervikten)= 77 kg
5. Gå ner 40 % av min vikt= 70 kg
6. Nå normalvikt 25 BMI = 64 kg

Att byta första siffra är också mindre delmål.
Första bytet av förstasiffra till 9!

Hade 52 kg att gå ner. Total viktminskning 22,5 kg. Har nu 29,5 kg kvar att gå ner. Har gått ner 43 % av min övervikt.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gud vad du är duktig!! Nu vill jag snart se lite mer bilder oxå? Ha det gött vännen.

2010-09-09 @ 09:48:12
Postat av: Lena Lantz

Kommer jag lovar! Vet du vad jag kom och tänka på igår när jag pratade om slöjd i skolan med min granne? Jo när du och jag skulle sticka katter på syslöjden haha min blev en katt men utan svans, men din (hihi) blev en fjäril. Gud vad jag har skrattat åt detta måååååååååånga gånger.

2010-09-09 @ 22:06:48
URL: http://lenaprocessen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

HAhaha! En svart sten hårt stickad fjäril! Fy fan ja...haha!

2010-09-10 @ 07:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0