Vägning.

Hej!
Ja ni, nu går det lååååååångsamt, ärligt talat så är jag missnöjd men vet att det är fel att vara det. Visst är vi människor märkliga, aldrig nöjda. Herregud, jag har ju gått ner över 40 kg men tycker ungefär så här: " varför i hel..te ska det stanna nu. Det kan bero på att jag börjat träna och bygger om min kropp och att det kommer sen. VÅDDÅ SEN!? Jag vill ha resultat nu.
Tränaren har tagit foto, mätt lår, smalaste och bredaste delen av midjan, höft och överarm. I rörlighte fick jag godkännt men i alla andra test moment var jag kass. Styrka mage, armar, lår var urkass. Kondition var inte heller godkännt men inte så hemskt mycket under. Vi får väl se framöver vilka resultat detta ger.  Längtar och är OTÅLIG, ska försöka att tänka positivt och njuta, för jag tycker ju om att träna.
Ha det gott med er!


Dagens vikt var 75,5 en viktminskning med -1,1 kg på 1 månad.     

  minskat med -0,4 

 Mina mål:
1. Gå ner 10 % = 105 kg KLART! 30/6
2. Komma till tvåsiffrigt= 99 kg KLART! 28/7
3. Gå ner 25 % av min vikt (mer än 50 % av min övervikt)= 87 kg 4/11
4. Bli enbart "överviktig" enligt BMI (75% av övervikten)= 77 kg 26/1 
5. Gå ner 40 % av min vikt= 70 kg
6. Nå normalvikt 25 BMI = 64 kg

Att byta första siffra är också mindre delmål.
Första bytet av förstasiffra till 9! 28/7
Andra bytet av förstasiffra till 8! 6/10

Tredje bytet av förstasiffra till 7! 26/12

Hade 52 kg att gå ner. Total viktminskning 40,5 kg. Har nu 11,5 kg kvar att gå ner. Har gått ner 77,9 % av min övervikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0