Dagens!

Hej!
Har lite bekymmer med hur jag ska göra med förvaringen av mina foton. Vil ha dem på typ DVD och sen på någon backup (inte datorn). Ska det då vara ett USB eller en extern hårddisk (tycker dessa verkar krascha ofta?). Jag tycker om att fota, men minnet vet ni, att komma ihåg att ta med eller ta fram kameran, är inte min starka sida....

Mina foton tenderar ofta att bli liknande detta nedan, nuförtiden. Men jag tycker de är roliga. Esther vill inte stå stilla och Thilde håller......=skrik! missnöje! drama! Poängen här var att få med hur mycket snö vi faktiskt haft i år.



Idag plockar vi undan de sista julsakerna som elljusstakar och gran (tomtarna är redan nere). Även om mycket roligt ska hända innan så längtar jag nu till denna härliga tiden:


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gud vad jag längtar till våren!!! Sen kommer min favorit Midsommarafton!Det tycker jag om iaf...

2011-01-09 @ 13:52:34
Postat av: Kajsa

Jag bränner ut mina på DVD, brukar finnas ett program i de flesta datorer så att man kan göra det.



Mycket snö har vi men man börjar längta tills den är borta och barnen kan vara ute på ett annat sätt



Kram

2011-01-09 @ 17:19:01
URL: http://parlugglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0