Min speciella älskling!

Han är inte som alla andra...han gör mig glad, han gör mig jätte irrierad (ibland), han får mig att må bra! HAN ÄR MIN MAN och en underbar pappa till våra barn. Och han är speciell....ibland extra speciell.....inte riktigt som andra. Jag funderar på att göra en lite ram i min blogg (om jag nu kunde) där jag skulle lägga in "dagens Mathias kommentar" Iförgår var den iallafall så här: "-Ska bli spännande ikväll älskling och prova den nya sortens skorpor jag köpt".

Idag har han och stora dottern fått fullständigt fnatt (sett för mycket på Ronja rövardotter kanske). De begav sig ut i snön endast iförda boxer. Och till mina kära grannar, de gjorde det på baksida för att skona er. Hoppas vi inte blir "utfrysta" nu, hahaha. Passade bra in i sammanhanget, tycker ni inte haha. Här har ni dem: 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag är rädd att du behöver söka hjälp för honom...ha ha ha. Jag tackar för att ni skötte det på baksidan.....

Nej ni är underbara!!

2011-01-11 @ 19:38:16
URL: http://parlugglan.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag finner inga ord helt enkelt! Ni är bara helt unika. Som jag sagt innan: SVERIGES SKÖNASTE FAMILJ!

2011-01-12 @ 16:44:24
URL: http://beskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0