Nytt jobb!

Ok! Nu är det ju riktigt offentligt så jag kan skriva det här också. JAG HAR FÅTT NYTT JOBB!!
Jag har vetat det en tid men inte velat  berätta för riktigt alla förrän det var på skrivet och klart. Jag har fått ett kanon schema och vet att jag kommer trivas. Nya arbetsplatsen är Näsby vårdcentral. En stor vårdcentral med mycket att göra och olika kulturer vilket ger mångfald. Männsikorna som jobbar där upplever jag som erfarna och öppensinnade, vilket arbetssituationen skapar. Jag är SÅÅÅÅ glad för detta.

Utöver detta har jag bara knappt 1 mil till jobbet och kommer att jobba 80% på "helgreducerad" heltid (38,25 timmar/vecka). Jobbar var 4:de helg men är ledig fre-mån 2 gånger på 4 veckor. Kommer bli kanon!

Så här glad är jag: 
                                                        

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Grattis till det nya jobbet! Låter som ett bra schema ju! kram kram

2011-01-10 @ 21:37:50
Postat av: Rebecca

Är sååå glad för din skull :) Det är du värd! Roligt att du väljer en katt som bild på din glädje :) Hade den varit nära dig hade du snarare varit skräckslagen eller?! Haha :)

Men jag förstår din glädje, behåll den!

2011-01-10 @ 23:10:05
URL: http://beskan.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Grattis till nya jobbet!

Tänkte faktiskt detsamma som Rebecca när jag såg bilden på katten :) Som för övrigt liknar vår Mimmie.

Hälsa familjen!

2011-01-11 @ 21:50:31
URL: http://gunillasblogg-gunilla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0