Servetter till ansiktet!

Kan bara rekommendera dessa. De är enormt bra, dyra men värda sitt pris. Det är en kemisk peeling som är lite mildare så man kan göra den hemma. Varje gång du använder servetterna sitter två stycken ihop, servett 1 och servett 2. Servett 1 är "peelingen" servett 2 är den som neutraliserar. Huden blir underbar, tar upp ansiktskrämen bättre, sminket håller bättre, huden får en fin lyster och man känner sig "slätare", oftast är jag super torr på vintern men inte denna gången!!. Inte så att jag har rynkor men efter viktminskningen kändes huden lite slapp i ansiktet, nu känns det bättre.
De är köpta på Renhud, märket är dr. Grossi. Jag har provat många hudvårdsprodukter, denna är den bästa. Kan användas var annan dag, jag använder dem var fjärde dag eller mer sällan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0