Vägning!

Halloj!
Ett tag sen jag uppdaterade er om min vikt. Många känner inte igen mig längre, vilket ibland kan bli lite pinsamt när man får gå fram och hälsa för att de ska se en. Jag ser enbart fördelar med min operation än så länge och jag kan fortfarande äta allt sålänge jag tänker på hur snabbt jag äter och hur mycket. Jag hoppas att jag stoppar snart, är nöjd nu eller om något kilo men det bestämmer inte jag utan min kropp. Och tro mig när jag säger att jag äter, ungefär var tredje till fjärde timme. Här kommer nu the weight.

Dagens vikt var 65,7 kg en viktminskning med -4,2 kg på 2 månader och 14 dagar.     

   minskat med -1,5 

 Mina mål:
1. Gå ner 10 % = 105 kg KLART! 30/6
2. Komma till tvåsiffrigt= 99 kg KLART! 28/7
3. Gå ner 25 % av min vikt (mer än 50 % av min övervikt)= 87 kg KLART! 4/11
4. Bli enbart "överviktig" enligt BMI (75% av övervikten)= 77 kg KLART! 26/1 
5. Gå ner 40 % av min vikt= 70 kg KLART! 13/5
6. Nå normalvikt 25 BMI = 64 kg

Att byta första siffra är också mindre delmål.
Första bytet av förstasiffra till 9! 28/7
Andra bytet av förstasiffra till 8! 6/10

Tredje bytet av förstasiffra till 7! 26/12
Fjärde bytet av förstasiffra till 6! 13/5

Hade 52 kg att gå ner. Total viktminskning 50,3 kg. Har nu 1,3 kg kvar att gå ner. Har gått ner 97 % av min övervikt.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Duktiga du,vacker som få!



Kram

2011-07-30 @ 19:50:21
URL: http://parlugglan.blogg.se/
Postat av: Lena

Du är så snäll. I mina ögon är det du som är fin, speciellt när du skrattar, smittar av sig. Saknar er.

2011-07-30 @ 21:45:13
URL: http://lenaprocessen.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Men åhhh va du är snäll!!!

Saknar er också! Snart är semestrarna slut så vi kan sitta på vår mur och tragga!

2011-07-31 @ 14:04:48
URL: http://parlugglan.blogg.se/
Postat av: Carina

Hej Lena!

Hoppas allt är bra med dig, det ser ju väldigt bra ut!!

Gud vad duktig du varit..

Har du lust att maila mig , jag har en del frågor till dig.

Carina

2011-08-01 @ 07:51:38
Postat av: sara

Hej Lena! Kommer du ihåg mig från Alopecilägret? Vilken fin och rolig blogg du har! Vad du har minskat i vikt, har ju inte sett dig innan men du var säkert lika snygg då som nu. Hoppas ni haft en bra sommar! Vi har haft en kanonsommar, jag tog en månad föräldraledigt och semester så jag har vart långledig. Ska jobba mitt första pass på fredag och jag gruvar mig faktiskt lite. Det positiva med att jobba är att jag i alla fall får tid att kolla mail och bloggar mellan samtalen vilket det inte blir mycket av när jag är hemma med barnen. Hälsa Mathias, Thilde och Ester från oss Aina hälsar speciellt till Thilde

2011-08-03 @ 11:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0