Disco

 Fredagen innan sportlovet gick flickorna på sitt första disco. Så spända de var, Thilde hade plockat fram vilka kläder hon skulle ha nästan 2 veckor innan. Dessutom kom hon på samma dag att hon inte hade skor som passade till och vad gör mamma då...??!! Jajamän 2 timmar innan discot kör mamsen och köper, inte ett par utan två par skor till sin manipulativa dotter. Vad gör man inte för sina barn, är jag svag eller? jajamänsan jorusåatte så blidde det. Här är de iallafall, så söta och upppiffade inför kvällen. Och nöjd var hon vid hemkomsten, men det blev ingen dans med pojkar (guuuud vad dum jag var när jag frågade det) man dansar ju alla tillsammans....fattar ju iiiingentiiiiing!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vilket va vårt första disco?Kommer du ihåg det? Kan ha vatt på fritidsgården va? kram kram

2011-03-10 @ 18:08:47
Postat av: Lena

Ja, jag tror det var frtidsgården som var första riktiga discot. Annars var ju det första en klassfest, men det har Thildes klass aldrig haft. Tunnby hade ju några också. Men senare kom ju Balders hage, finns det än? Ska Thilde isåfall dit också? brr läskigt, haha.

2011-03-10 @ 19:16:26
URL: http://lenaprocessen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Shit..ja ska våra barn verkligen göra sånna saker som vi gjorde...Känner mej livrädd nu....(svälj)

2011-03-10 @ 19:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0