Träningsrapport:

Halloj!
Träning går bra. Styrketränar 2-3 gånger / vecka. Kör 1 gång/ vecka med min PT Johan skiöld som ni kan läsa om här. Går 30 min 3 gånger / v och nu ska det bli 3 gånger i v intervallträning=gång/jogg. Tycker det är super roligt, men visst, jag älskar att träna, låter klychigt men det är sant jag mår bra av det. Skillnaden idag är att Johan berättar hur jag ska göra och tänka vilket ger mig en kick och en MYCKET effektivare träning, jag känner redan skillnad i min hållning, styrka och ork. Det är såå mycket teknik i all styrekträning och mycket man bör tänka på i sin planering av träning. Tränar egentligen mindre nu än de perioder jag tränat som mest men jag har aldrig tidigare kännt såna resultat som jag fått nu. Tack Johan!

Jag har iofs ökat nästan 1 kg i vikt (vilket jag alltid gjort när jag börjat träna) meeen tack vare denna underbara våg som mäter fet och muskler i % visar det sig att jag minskat i fettmassa och ökat i muskelmassa. Så skönt att bli peppad på det viset, annars är det lätt att man blir less och lägger av för man anser att det går åt fel håll.

Så nu fortsätter vi och kör så det ryker!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0