Behandlingar

Äntligen har jag fått tid över till att boka lite egentid på Ren Hud. Det ska vaxas och fixas ögonbryn, fransar och ansikte innan resan. Naglar och hår är redan inbokat hos Red Nails. Dessa två är mina favorit salonger. Visst är det en underbar känsla när man känner sig tillfixad, när man stiger upp och känner sig sliten, så tittar man i spegeln och ser sina mörka ögonfransar, ja jag blir iallafall piggare av det. Hur mycket det än bär emot att säga det så blir ju inte min hud yngre, och jag gör VAD SOM HELST (mwouhahaha)...för att förebygga de där hmmmm........ rynkorna.  

PUSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Du är så himla söt Lena!

2012-01-19 @ 14:39:51
Postat av: lena

Tack snälla du, rynkorna i pannan är ju mest charmiga, haha. Nej, allvaligt, tack så mycket. Kram

2012-01-19 @ 23:32:34
URL: http://lenaprocessen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ah du är väl inte rynkig! Men det är skönt med ansikts behandlingar.Kram kram!

2012-01-20 @ 08:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0